Painting, Sculpting and Modelling for Games.


Sunday 8 April 2012

Temple Floor Bases


Here are some new bases I just got up on the Blog and EBay. The web shop is still under construction but hopefully should soon be done. I did these bases to mainly use for the current chaos dwarf I’m painting but it was also about time to do a few in a 20x20mm size. I also did a larger one (50x100) in the same style as the previous very large one I did last month (60x100).
So if you’re looking for some rocky bases with runes, you should be covered.


EBay Link



Je viens juste de mettre les derniers socles en vente sur le Blog et EBay. Le web shop n’est pas encore terminé mais à priori ca ne devrait plus être très long. J’ai fais ces socles principalement pour être utilisés avec les nains du chaos que je suis en train de peindre. J’ai aussi fais un socle plus grand (50x100) dans le même style que celui que j’avais fais le mois dernier en 60x100.
Donc, si vous cherchez des socles avec des pierres et des runes, vous devriez avoir ce qu’il vous faut.


4 comments:

  1. Very nice work doctor!

    Now if you ever do some of these in round lip style, let me know! :)

    ReplyDelete
  2. Those are some very cool bases!

    Christopher

    ReplyDelete
  3. Those bases look great. I think they'd work really well for Mordheim.

    ReplyDelete